maandag 14 december 2009

14 Dec. 2009 =D

Vandaag heb ik eigenlijk niks bijzonders gedaan. Dus ik ga hier vertellen waar deze blog nu eigenlijk over gaat.

De persoon achter de blog:
Ik ben dus Jessica ik vind het leuk om dingen te schrijven en met mensen te delen, maar heb nog geen ervaring daar om zien sommige dingen er misschien nog wat slordig uit en maak ik misschien wat spel fouten. Maar daar werk ik hard aan! Verder woon ik in een klein dorpje in Noord-Brabant en zit daar op de middelbare school op 3VMBO-basis en doe daar de richting Uiterlijke Verzorging en heb die lessen dan ook 9 uur in een week, en ik vind super leuk om te doen! Mijn verdere hobbie's zijn: Dansen, zingen, andere blogs/site's lezen, met vrienden iets doen en foto's maken.

Waar gaat het over:
Het is de bedoeling dat deze blog het meest gaat over mijn leven en wat ik allemaal doe, mee maak en waar ik me mee bezig houd. Ook komen er Shoplog's op dus wat ik allemaal heb gekocht en misschien doe ik dat van iedere week of gewoon meteen dezelfde dag als dat ik het heb gekocht maar dat zie ik nog wel. Maar ook als ik een keer gewoon iets kwijt wil dan zet ik het op deze blog.

En verder:
hoop ik dat veel mensen deze blog bekijken en zeggen wat ze er van vinden. Kritiek is ook welkom als ik er maar wat aan heb! heb je ideen enz. stuur dan een mailtje naar jessicavillage@live.nl dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.

xoxo Jessica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten